نورد سیم مفتول با کیفیت بالا

نورد سیم مفتول

تولید سیم مفتول مهم است زیرا بسیاری از محصولات فولادی از سیم مفتول تولید می شوند. از آن جایی که مفتول ها فرایند نورد طولانی ای را طی می کنند، آن ها را محصولاتی با روند ساخت متوالی می شناسند. چون محصولات نهایی برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند، همواره باید تلاش کنیم تا مراحل فرایند تولید بهینه سازی شده انجام شود.
مفتول سخت صنعتی معمولا به دو مدل ساده و آجدار تولید می شود و در ساخت توری، شبکه های فولادی، سیم بکسل، سیم خاردار، پیچ، پرچ، فنس، فنر، تیرچه، میخ، توری مش، توری گابیون، توری جوشی، توری مرغی، گل فروشی، سیم های آویز، کشاورزی، خطوط انتقال قدرت، غربال گری ، قفس حیوانات، و … مورد استفاده قرار می گیرد.
با روش نورد سرد مفتول سخت صنعتی تولید می شود. در روش نورد سرد به این گونه عمل می شود که مفتول های صنعتی توسط دستگاه های کشش مفتول به قطر های 1 و نیم تا 5 میلی متر باریک می شود و بعد به صورت کلاف های 25 الی 500 کیلوگرمی بسته بندی می شود.
ترکیبات شیمیایی مفتول سخت صنعتی بسیار مشابه میلگردی است که از آن ساخته می شود. اما خواص مکانیکی مفتول سخت صنعتی با توجه به میزان کشیدگی آن متغیر است. درصد زیاد شدن طول آن کم می شود و مقاومت و شکنندگی افزایش می یابد. در تولید مفتول سخت صنعتی از میلگرد کلاف استفاده می شود که از طریق نورد گرم شمش فولادی تولید می شود و در تولید انواع مفتول های صنعتی قابل استفاده است.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
قیمت میلگرد در سال 1400

در این مطلب به توضیح مفتول نورد شده با کیفیت بالا پرداختیم. شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید برای سفارش هر کدام از تولیدات و محصولات شرکت صدرا پروفیل تهران، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، با کارشناسان ما در مجموعه صدرا پروفیل تهران تماس بگیرید. همچنین سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور عزیزمان ایران تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

      خانهخدمات سوالاتتماسارتباط
      87724